härligt härligt!

hej världen!
jag vet att jag inte har bloggat så mycket (inget alls)
den här helgen, men sara&lina är ju här!
vi har iaf haft jättekul, när dom kok i fredags åt vi lite mat
och sen ringde vi marika, alla vi 4&fanny, josef&filippa lekte en lek
som går ut på att klä ut sej och sen gå förbi på gatan
utan att bli igenkänd av den personen som står på gården och ska
gissa vem det är som går förbi, lite svårt att förklara, men det är jättekul!
sen hann vi inte mycket mer, vi åt glass och sen la vi oss och pratade.
på lördagen for vi på stan med marika, det var jättejobbigt
eftersom det är Stadsfesten nu, så bussen var helt smockad med folk, stackars
sommarjobbar busschauffören var tungen att köra förbi en massa busshållsplatser!
när vi lyckades tränga oss ur bussen gick vi då på stan,
vi prövade massor, men köpte inte mycket.
fanny&lina körde på samma stil och prövade precis samma kläder, hihi dom är söta!
jag&sara prövade också det, ni får se outfits sen, när jag har lärt mej
hur datorn funkar, jag har just tappat bort ca 100 bilder. hur lyckas man?
jaja, jag köpte en tjocktröja från BikBok, ni får se bilder sen när jag har hittat åt dom!
när vi kom hem lekte vi lite&såg en film. sen nattinatti...
idag for vi på skoaffären i skelleftehamn som har gått i konkurs,
jag köpte två par skor, ett par silvriga ballerinas &ett par mörklila klackeskor,
7 cm klack, jag är ganska stolt - det är dom högsta jag har =]
sen tittade vi på fannys match och nästan direkt efter for vi till
pappas kompisars gård, dom hade massor med djur,
det var helt smockat!
typ 4 hundar, 40 hönor, 4hästar, 2påfåglar och en massa till!
superhärligt, så vill jag bo!!
sen badade vi i poolen, det var ganska varmt, &superkul!
sen nu på kvällen har vi skrivit en receptbok, till våran klubb
iors fans
du tycker det låter barnsligt, vi säger att det är askul!
men jag hinner inte skriva mer, dom andra väntar!
skriver mer senare, imorrnn. om vi har tråkigt.
knappast!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0