helgen

hej världen!
jag har ju då varit i Byske tsm med pappa, emmy, fanny, josef&filippa -
en av pappas kompisar fyllde 40!
latis moa orkar inte skriva vad som har hänt, så ni får det i bilder!

vi fixade en liten lyxdricka gjord av blåbär&hallonsaft, 7up&fanta - mums!

sen gick vi&kastade lite fresbee, (hur stavas det?) men det blåste för mycket...

så vi gick in&posade lite

vi blev less efter ett tag så vi...

skärde lite grönsaker till middagen!

brödet fick oxå bli skärt&in proppat i en påse

KLART! lyx? oja!

efter middagen tog vi oss ett litet dopp,

det var skönt, men kallt! iaf från början,,,

sen gick vi&värmde oss i förtältet!
min nya favvobild;
jag satt&posade lite för mej själv när emmy plötsligt hoppar på mej med sin tunga!

vi eldade lite mygg&värmde oss lite till, fast inte ljusen!

sen gick vi&sov
&morgonen efter for vi&babade igen, nu vare kallt - på riktigt!
ca 11grader i vattnet +att det blåste a lot!
när vi var någorlunda varma for vi på Jula&åt lite godis, det är verkligen supergott!
ni vet, det dära som man får ta där man frågar om hjälp!
sen hem....
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0