hihi, det är krig!

hej världen!
haha, jag har gulligaste kompisarna som finns!
sara&lina
www.juuuuul.blogg.se
www.hwii.blogg.se
haha, dom tävlar om att komma högst upp på mestaktiva listan på blogg.se!
men jag är så dum, att jag vill oxå hamna där, så nu är det KRIG!
moahaha...!
så nu kommer jag skriva en miljard onödiga inlägg, efter varan antar jag
eftersom jag har ett liv utan för bloggen, faktist!
men ikväll ska sara ringa mej, hon kanske kommer i helgen&kanske lina kommer dagen efter,
fannys födelsedag!
då ska sara få följa mej på Joypeak&jobba
> blåsa ballonger,
> stå i hoppborg, 11-12
> fläta hår, 15-17

Joypeak 14juni, allt är gratis förutom maten!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0