hihi,

hej världen!
gissa vad min lillasyster fanny sa igår?
- Moa, du lägger typ in dina bilder från kameran till datorn varje dag!
jag har bilder från när vi var i Gällivare kvar i min kamera!
(vi var i gällivare i mars)
haha, här har du svaret lillasyter (du sa att du läste min blogg)
det går en miljard gånger snabbare att föra över 10bilder än 1010, (som jag rymmer i min kamera)
&det blir mycket roligare att läsa min blogg om den har lite bilder!
men på senaste tiden har jag typ överfyllt den med bilder, eller?

och gissa vad jag gör nu?
tuggar på melontuggummi, jag&lillasyter var på Alba&köpte tuggummi&grädde till pappaochvåfflorna!

ring sara, nu! (L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

haha !(=

-bara för att jag rymmer mer än du.

2008-06-12 @ 14:51:47

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0