Joypeak

hej världen!
vad har du gjort idag?
jag har haft en superlyckad dag!
klockan åtta steg jag upp för att klockan 9 fara på Joypeak&blåsa upp ballonger,
det är faktist kul. även om det inte låter så !
vi blåste till ca halv11, då blev allt helium slut, &vi hade bara ca 600ballonger,
så dom blev slut på bara en timme!
klockan elva skulle jag&marika stå i varsin hoppborg,
jag stod i en hoppborg för barn upp till 7år,
dom är supersöta!
jättemånga säger typ -hej, vad heter du?
eller -får jag blåsa i visselpipan?
det fick dom, för jag fick endå inte ut alla barn, det är jättehemskt!
jag akn ju inte klättra in i hoppborgen&släpa ut dom, &jag vill inte stå&skrika
hur länge som helst, så jag lät föräldrarna göra det =]
en del kom endå inte ut, så jag bad en massa småbarn att säga åt barnen där inne, inte bara en gång
snarare 100...
jag stod där i en timme, tills lisa kom.
klockan halv ett började vi gå mot själva kyrkan där vi skulle möta alla danstjejer,
pappa (som var presenterare) hade sagt att vi inte alls skulle dansa kvart över ett,
utan tio i ett! &vi hade sagt samling kvart i ett!
STRESS!
men vi hann, som tur var!
har du nån gång prövat att dansa för en massa hundra människor?

det är underbart! jag får värsta kicken av det!!!!!!
även om inte alla ser, så hör dom musiken&vet att det är några ske-hamns tjejer som dansar!
härligt!
sen gick jag&marika &skulle pröva "att krocka".
det var en bil som snurrade runt i typ slowmotion, såg superkul ut!
vi stod i kö i typ en&enhalv timme!
petra kom oxå&skulle åka med oss.
det var råskoj, !
det var nästan värt att stå i kö så länge...
sen vare stress till hårflätningen, jag&marika skulle lära oss&så.
vi hann göra på varandra&jag hann börja på en annan tjej, när marika stack.
har ingen aning om varför, men (förlåt marika) jag tycker det var dålig stil.
jag stod där i två timmar, det var typ skoj!
sen åt vi&så.
efter det gick jag&fanny&åt lite sockervadd&hoppade hoppborg med mickan!
hihi, gissa vem som förlorade hinderbanan?
jag =]
sen gick vi&tittade på fotboll (visst blev det 2-1 till Spanien?)
där satt vi en stund, sen gick vi ut&lyssnade på The Listening från USA,
dom var råbra!

vi köpte deras skiva&fick den signerad, fast jag vågade inte följa med, feg som jag är! =]
fanny pratade med dom, (hon är typ bra på engelska!) dom verkade snälla sa hon.
dom frågade om hon hade boxas&hoppat hoppborg.
sen satt jag mest&åt godis =)
< söt lillebror!

jag älskar Joypeak!
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0