midsommar

hej världen!
jag har ju glömt att skriva om midsommarhelgen märkte jag,
fy på moa.
iaf, vi var hos Wågstedts, med emmys familj och en till familj,
Bramsäters.
vi hade råskoj, vi nördade Guitar Hero, åt massa god mat,
pratade, skrattade osv osv.
sen for vi direkt upp till Piteå med emmy, vi stod på campingen.
vi hann inte supermycket, typ bara Lasergame,
men det är råskoj!
hihi, vi for typ bara dit därför och för äventyrsglassen, (man får
göra egen mjukglass och he på hur mycket sås och strössel man vill)
men den fanns inte, bara en ny sak, att man fick he på hur mycket strssel &sås
man ville, för 6;-
så det tog vi, haha. jag tror dom tyckte vi var knäppa, vi gick in minst
10ggr var! och jag råkade fylla bägaren med sås efter att den var slut.
men vadå? noisette sås är ju supergott!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0