midsommar

hej världen!
kom på en sak, imorgon är det ju midsommar!
vad ska ni göra?
jag ska till en av mamma&pappas kompisar med husvagnen, där ska vi vara med emmys familj&en till.
vänta, jag blir osäker?
visst har jag skrivit det här förut? visst har jag det?
&att jag, emmy&fanny ska ha lika tunikor?
ja det har jag. eller?
aja, nu vet ni iaf. spela roll om ni fick höra det 2 gånger,
iaf vad ska du göra? det är så roligt att läsa!
plus, jag glömde en sak. jag ska äta MASSOR av gott!
pappa har gjort lite mat idag, det har luktat jättegott&super lyxigt!...
härligthärligt!
ha en bra midsommar iaf!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0