min dag

hej världen!
jag var med marika, vi drack saft, spelade kort (gissa vem som vann hela tiden?)
&lite kubb.
sen hade jag fotboll, äntilgen, känns som en evighet sen sist jag tränade!
det var typ skoj, man blev sådär härligt slut, typ.
sen for jag&mamma på ICA, &köpte saker till fannys fest på torsdag.
sen följde jag mamma till mormor&åt glass. mums!
sen har jag bakat en Pitekaka, (fråga mej inte vad det är, jag kommer inte ihåg att
jag har ätit det) till matchen på torsdag.
nu ska jag bara lata mej framför datorn, som vanligt.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: bella

kuligt med fussball! jag har aldrig förstått poängen med att springa och tokjaga en stackars boll, haha :P ha det gött!

2008-06-17 @ 23:15:59
URL: http://brutalabella.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0