söndag

hej världen!
smart som man är så trycker jag på "publicera" innan jag har skrivt klart, men det funkar ju med ett
helt nytt inlägg oxå!
efter att vi kom hem bakade jag en liten kladdkaka till Burvik imorgon, jag, katta, rebecka&moa var
oxå på ICA&handlade lite dit, vi är i samma matlag!
sen skulle jag ju packa oxå, jag hade ingen aning om vad så lite allt möjligt fick hoppa ner i väskan
som sen kördes hem till rebecka .
nu ikväll var det också typ grillning med Joypeak, eller nått....
vi som ska jobba fick hamburgare&fick veta vilka tider vi ska jobba osv.

alla som jobbar får också en T-shirt;
Jag är en glad frivilligarbetare på JOYPEAK
hihi, jag gillar den!
nu ska jag gå&tjäna lite pengar har jag tänkt
&visa er ett av linnena jag köpte på stan, det andra ligger i min väska så det får ni se senare!

> 2 för 99;-, BikBok
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0