torsdag

hej världen!
jadu, idag for jag&lillasyster till mormor&åt, det var mums !
korv&potatismos / pannkaka
sen spelade vi Yatzy, jag förlorade....
&så åt vi mumsimumsi glass =)
klockan fem vare fotboll med 95/96/97, små konstigt.. menmen, SÅ dåliga var dom inte !
fast jag var bara med Katta,
sen skulle jag gå med sofie&mickan
jag skulle börja gå&dom skulle komma sen med cyklarna
då mötte jag mathildas mamma, så jag åkte med henne, TACK !
mina tår var lixom blöta&frysna, &sönderskjutna
sen blev det hem&baka ArgaGubbar

+ att jag ringde Emmy&det är typ bestämmt att det blir Gällivare !!!!!
yes, yes, yes !
det blir tåga upp 16&tåga ner tillbaka 20:de

xoxo, M

snö&gällevare


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0