baka, baka monsterkaka

hej världen!
nu har jag precis bakat färdigt mina vaniljbullar, tillsammans med marika&katta,
         
ganska snygga, va?
det stod i receptet
avancerat!
men det var det inte, bara att få dom snygga, men vem bryr sej om det endå
bara är familjen som ska äta av dom?
mamma sa när vi hade bakat färdigt;
- jag tror vi aldrig har haft så här mycket i frysen på 10 år!
undra varför?, kanske för att jag gillar att baka men inte att äta upp det?
men snart fyller mamma år, hoppas dom äter upp det då - så jag får baka mera!
men det ska jag endå, på spanskan nästa måndag, sitter&pluggar glosor nu, typ, harina&mantequilla.
kommer inte ihåg vad det betydde, men det ska jag kunna tills imorrn,!
&så har jag HK imorrn, hoppas vi bakar då!
men jag missar halva timmen, ska till tandläkaren för hundraelfte gången på ett år!
usch, hoppas jag överlever!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0