lördag

hej världen!
jag har haft slappar dag idag, eller inte på morgonen....
mamma skulle ha frukost med typ sin bönegrupp så det blev upp klockan halv9!
men sen fick jag följa mamma på staan, nog för att jag var halvpank - men endå!
hittade inte mycket, en tunika från Lindex för TJUGONIOoch50!
+ ett par skosnören& en sara!
hon var där med sin familia så vi satt&fikade&pratade&så...
superkul, eftersom jag inte har träffat henne sen snön precis höll på att börja smälta!
tunikan är jag riktigt nöjd med, den är grön... min nya favoritfärg!
så fort jag kom hem var jag tvungen att sätta på den... men gissa vad pappa gjorde?
hällde vatten på den, =/ haha... men det var kul!
vi åt grillat, eftersom det var en grillardag!
det var ju supervarmt, men imorgon ska jag sooooola på riktigt!
&så ska jag läsa "gömda" av Liza Marklund, världens läskigaste bok...!
jag har läst den förut, &dom två andra bäckerna oxå... men usch den är så hemsk... LÄS DEN!

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0