lördag

hej världen!
i fredags for vi&åt hos sara&sofia, det var mums mat.
sen for jag till mathilda&var med henne&marika, vi gjorde kladdkaka med choklad på!
den såg superlyxig ut, men det blev lite för mycket choklad.
sen gick vi ner på kyrkogården, vi tittade på gammelmorfarkonrads grav, nu är dödsåret inristat.
usch, det är så hemskt, att han är död&aldrig mer kommer finnas.
vi gick alla tre&grät påväg hem till thilda igen, vi pratade om allt vi var rädda för.
typ, att någon ska dö eller att man själv ska dö eller att föräldrarna ska skiljas.
vi grät ett tag i mathildas säng, sen for vi hem till marika&sov över där.
vi hade superroligt ute på studsmattan, väldigt mycket flumm.

aja, det står ju lördag som rubrik, då for jag&marika på vårmässan.
jag gillare, fast jag köpte inget. bara mumsimumsi bröd åt mamma&pappa.
sen vare stress hem&lämna marika.
vi skulle till anna-lena&dan.

men nu ska jag iväg, skriver senare.
xoxo, M

> gick inte att ladda över ibilderna från mobilen, så det blev inga bilder =/

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0