måndag

hej världen!
jag är en hjälte, som jag glömde berätta.
när vi var i umeå räddade jag hanna&amandas mobiler,
jag är ganska stolt - för det var jag som ringe till tanten som hade dom&bad henne lämna dom till oss !

aja, jag vill på stan !
jag måste ha,
> skor
> kläder, T-shirt från gina
> smink
> present till
elin
+ en miljard saker till !

asså, jag är konstig - jag skulle skriva nånting som jag
har gått&tänkt på hela dagen , &nu så har jag glömt!
men iaf, jag vill börja lägga ut dagens outfit, som alla andra - jagvet !
men det är typ coolt, utom att jag nästan varenda dag har samma kläder, iaf liknande !
&så är min kamera typ borta =S

xoxo, M


Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-05 @ 21:24:12
Postat av: Ochrasy

spana in min blogg - och ha en bra dag :D

2008-05-05 @ 21:33:17
URL: http://ochrasys.blogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0