söndag

hej världen!
nu har jag varit hos farmor&farfar&ätit årets första sommarvåfflor!
det är mums, som vanliga våfflor, men tjockare&krispigare....
vi var oxå på DjurMagazinet på Solbacken&tittade på klösbrädor,
vi hittade en beige för 998;-, som vi kanske ska köpa till kattungarna&kattmamman,
eftersom hon är jättedålig på att klättra, hon brukar klättra upp för en stege vi har
&sen hoppa mellan takbjälkarna, men hon vågar aldrig komma ner -
så hon får oxå lära sej!
Ny ArkenZoo-butik i Solbacken, Skellefteå
bild från ArkenZoo på Solbacken, ganska coolt?
nu ska jag ner&äta rester, usch!
skriver ikväll,
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du får en skön kväll!

2008-05-18 @ 18:03:46
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0