tisdag

hej världen!
jag ären sämta i världen på att skriva, men idag tänkte jag skriva på engelskan...
men då trillade jonte med stolen så då skrattade jag för mycket&sen kom läraren!
vi hade redovisningen idag, men den gick bra! lyckdes titta upp mycket, för första
gången sen vi hade lilianne i sexan!
&gissa vad jag har kommit på?
disney låtar är bra, typ från aladdin, skönheten&odjuret, lejonkungen osvosv..
oyes, imorgon är jag&marika lediga, vi ska ju till umeå!
vi ska spela på norrlandsoperan, tsm med en massor - en pianoorkester!
just ja, jag tror jag måste träna på det, kan det inte så bra!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0