tisdag

hej världen!
usch, for hem från skolan idag, jag mådde verkligen piss!
det kändes som om jag hade feber, men när jag testade hade jag 36.1, fast jag är verkligen dålig påre.
jag fattar lixom inte vart man använder den, så jag har den i armhålan =]
aja, nu har jag sovit 1timme ungefär, så jag känner mej........hm, inte bättre men kanske
mindre frusen?
jag sitter med mjukisbyxor&långkalsonger + ett linne, en långärmad&tjocktröja. inlindad i ett duntäcke.
så det blir knappast att se DesperateHousewives med elin&marika ikväll,
&ingen fotboll =/


nu ska jag kika runt på internet om jag hittar några fina skor att ha på skolavslutningen.
&en klänning, helst en rosa.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0