torsdag

hej världen!
idag har jag haft en superdag, ingen aning om varför - den har bara varit bra!
&ser alla reklamgrejen från cocoo.se?
jag la till den&ny får jag 20% där, *stolt*
okej, jag skulle oxå lägga till lite smycken jag gillade &här kommer det;

armband, 165;-

supersött armband, 75;-

peacearmband, 85;- (finns i massor med färger!)

blomörhängen, 175;-

örhängen, storlek M, 145;-

världensgulligaste ring, 95;-
plus en massa saker till, men det får ni se själva på www.cocoo.se

oherre, vad nervös jag är!
jag&marika ska spela på CK imorrn, &idag när vi hade piano glömde vi papprena, så nu
blir det att sitta uppe hela kvällen & tränatränaträna!
och till "anonym", tack för berömmet om designen, det är moa som har gjort den!


                                                      
superbra låt, erkänn?
xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0