ume

hej världen!
okej, nu ska jag berätta om helgen när vi for till ume med dansen&Junis, det var superkul!
fredag; vi kom&typ packade upp&fikade lite.
sen träffade vi linneas pappa, jag har aldrig träffat han så det var typ coolt =]
klockan elva skulle det typ vara tyst, tror du vi lyckades
knappast
jag, marika&linnea låg&pratade ett tag, sen vare supersvårt att somna, somnade typ aldrig
"påriktigt"
fast det vare typ ingen som gjorde.
lördag; vaknade vid kvart över6, tidigt jagvet!
men några var typ uppe5, !
halv8 vare frukost, den var typ god, =)
sen skulle vi se teatrar&danser, alla var bra!
haha, nu blev jag typ less på att skriva, så det här blir ett kort - med en massa konstiga "hopp"
iaf, det var jättevarmt hela dagen så vi satt hela dansgruppen&solade
linnea&fanny blev superbruna!
någon gpng under dagen hade vi verkstäder, minns inte när (A)
jag hade teater, jag&en tjej - Jaana, hade superkul =D
vi skrattade helatiden,!
efter kvällsfika&godnattsaga&hela det så gick vi några stycken iväg til en sal&pratade.
några stack efter ett tag men det var kul.
spec i slutet, jag, fanny, marika, linnea, elina, amir, fredrik&markus
var kvar&pratade till typ halv3, när vi skulle sova låg alla&snarkade så det var super
svårt att somna!
&tack amir för klubban, den var god!
söndag; vi hann inte mycket, det var frukost&sen direkt &fixa smink, hår&kläder!
vi skulle visa upp, !
det var jättekul, man får värsta kicken av det!
sen gick vi&duschade, jag hade en halv hårsprays burk i håre!
då missade vi verkstäderna, =D
efter det vare tove, fredrik&markus som hade sin teater.
&tove, du sjunger superbra!
sen vare STRESS, ! äta lunch&sen direkt in i bussen, men bussresan gick fort, =)

tack allihopa för helgen, den var super! jag kommer sakna er, jaglovar (L)
image32< invigningen
                      image33< puss påer, ni är gulliga(L)
                         image34< emma, fanny&celste, puss
                       image35< vi är bäst, &det vet vi!,
typ
               image36< fredrik, tove&elina, =)
                   image37< vi är bra, hipphipphurra!
xoxo,
M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0