ångest, ångest, ångest!

hej världen!
nejnejnej!
jag har värsta ångesten över ingenting just nu,
precis när jag ska sova. lycka till med att
bli av med mardrömmarna moa...

eller igentligen har jag ångest över hela mitt liv,
hur kunde jag lyckas sabba det så här?
knappt någon skola, ingen innebandy eller dans,
får inte bestämma själv vad jag ska äta,
har inte många att prata med, en massa ångest
som aldrig går över.
osvosvosv, jag skulle kunna göra en fler kilometer
lång lista.
herregud, jag har varit hemma i knappt en vecka,
&jag är redan less på att äta&all ångest.
jag vill bara att det ska vara över, att jag får göra
mina mackor själv, välja själv vad jag vill äta osv.
jag vet att jag har skrvit det här en massa gånger, men jag
är verkligen less!!!!

jaja, önska mej lycka till att slippa mardrömmarna.
btw, hinner knappast skriva imorrnbitti,
jag ska ju till umeå för att bli utskriven...
(haha, jag totaldissade dom på telefon idag, jag hatar
dom! dom hjälper mej verkligen noll med ångesten&maten!
det var ju den här veckan jag skulle ha för att träna mej
mer. och lära mej hantera ångesten.
jo jippie, vars försvann det?)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0