ÅNGEST!!!!

hej världen!
omg, jag har svinmke ångest nu. inte för
maten eller så. utan för att jag har missat så
mke! dansen, vara med kompisar, en massa prov&läxor,
innebandy, vara med syskonen, allt möjligt!
det är svinjobbigt!!
jag försöker verkligen göra något annat,
ta en dusch, sitta vid datorn, smsa.
men det funkar inte när ångesten är så hög!
(jag kom på ett nytt ord, ångestnivån!)

btw, jag har inte skrivit om
min första promenad utan mamma eller pappa!
jag gick med fanny,
det var superkul. kanske ingen stor grej,
men för mej, som inte har varit ute utan mina föräldrar
eller någon annan vuxen sen jag blev inlagd (nästan 13 veckor sen)
så äre typ det största som kan hända!
kanske ett tecken på att dom börjar lita på mej igen?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0