dålig natt...

hej världen!
jag har haft en superknäpp natt!
jag har typ vaknat en miljard gånger&varit påväg
ner för att äta. herregud, så knäppt!!!

frukosten gick bra, jag tror jag har kommit på
varför allting går så överdrivet bra nu.
min "biokompis" berättar, oftast när jag smsar med henne
att hon har haft en skitdag eller att det är för jobbigt
att äta.
men för mej gåre ju superbra?
jaja, här är lösningen:
det är ju som bestämt att jag måste äta mer än hälften
eftersom jag på avdelningen aldrig hade ätit mer
än halva portioner förrän jag gick på 100% matprogram.
&jag vill inte äta mer än jag måste, det är tillräckligt stora portioner
redan! &om jag nu endå gör det
så måste jag ju sätta en ny sond.
&det vill jag inte, så då kommer jag antagligen vägra.
men vad händer då? jag har ju inte LPT i hemmet!
det är nog svaret, jag vet inte vad som händer om jag inte
äter. &jag är nog rädd...
nu ska jag gå ner&dricka min dricka.
sen efter lunch ska jag vara med emmy&så kanske
vi ringer mette, det blir skoj=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0