dansaaaa!

hej världen!
jag har varit & tittat på dansen ikväll.
det var superkul! nog för att jag fick råmke ångest
för att jag inte var med & för att jag har missat
allt det roliga bara för att jag ville vara smal.
det är ju helt sjukt!
jag älskar ju verkligen att dansa, det är bland det roligaste
som finns!
hihi, jag&elina satt&kastade bollar på varandra, det var skoj=)
btw, vi ska få köpa sånna här dressar, TeamSportia
med streetdance tryck!
jag ska ha!

kvällsfikat gick skit, mackan smakade bajs&kändes
enorm! allt har känts mycket idag.
&det är skitjobbigt, tänk dej att äta typ tre superstora
hamburgare, på en halvtimme. så känns
det för mej! eftersom mina portioner
var kanske ett våffelhjärta så har dom ju
blivit 12gånger så stora! eller nått :]
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0