eftermiddagsdryck

hej världen!
jag var inte hemma till drycken, så jag fick två festisar istället.


vi skulle tydligen på edda & antigen bada eller se på fannys match.
(hon spelade inte, efter sin skada igår)
jag ville inte följa! jag ville hellre stanna hemma&se dh eller vara med en kompis.
men när jag inte ville följa sa dom:
- om du inte följer, får du inte göra nånting annat idag!
nog för att jag är typ heltsäker på att det blir hemmadag idag,
så följde jag endå. jag satt&skrek, grät&smsade i bilen i en timme.
&tänkte ut en massa olika rymningsplaner...
när dom väl kom tillbaka for vi på maxi&jag fick välja ett bröd.
jag tog nästan samma, min "biokompis" tipsade om ett gott bröd, men jag hittade det inte.
nu ska jag åg&se lite dh, ha en bra första advent!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

hur gick det på matchen ? (=

2008-11-30 @ 16:42:47
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0