en rubrik

hej världen!
nu har jag legat&läst "De kallade mig Ise"
sen inlägget jag skrev sist&ätit kvällsfika.
men iaf, nu ska ni få ett supertips!!!
läs den boken!
den handlar om en tjej som precis har blivit uppflyttad
till allsvenskan, &hon är bara 16!
när hon en dag tittar på vågen har hon gått upp 4kg (antagligen
i muskler) &börjar tänka på det massor! om hon
vill springa fort måste hon bli av med dom där kilona!
hon börjar ta bort saker med för mycket fett&
kalorier i. det går överstyr
&hon tränar bara mer&mer. &ångesten är helt
olidlig, hon orkar inte ens se mat!

den är svinbra! jag visste inte att den handlade om en
tjej med ätstörning, förrän jag läste baksidan när jag var hemma (A)
fast (där höll jag på att skriva fasst! haha, sara lär mej!)
när jag läser den får jag råmke ångest,
jag vill ju oxå få bestämma hur mke jag vill äta&träna!!!
därför blev kvällsfikat jättesvårt, mackorna droppade
av smör. det blev jättesvårt, men jag lyckades.
haha, jag börjar bli bra på att övervinna ångesten.
men tankarna är fortfarande kvar!

btw, jag ska vara med på spanskan imorrn!
yes! =)
nu ska jag gå&se Desperate Housewives!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: sara

men seriöst, FASST ser ju så mkt bättre ut! men nu har jag lärt meh at tskriva FAST i alla fall. (A)



Saknar dej! <3

2008-11-19 @ 12:00:16
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0