free power dance

hej världen!
free power dance var kul, inte överdrivet,
men kul. först vare typ råhemskt när jag inte
hängde med riktigt&gjorde fel osv.
men det gick bättre&bättre!

till middag åt vi pasta carbonara, superäckligt!
det blev superjobbigt att äta, så jag stressade mej igenom
för att ångesten skulle komma ännu mer.
kvällsfikat gick rätt så bra, det är typ det
lättaste att äta!

jag har klippt mej oxå, fast bara topparna.
fanny klippte mej, ja, min lillasyster.
det är andra gången hon får klippa mej,
hon fick seriöst ett nervöst sammanbrott!
hon ba, men tänk om det blir fel nu!
kameran är helt cp, så jag kan inte visa den
"stora" skillnaden, kanske imorrn!=)

nu ska jag gå&göra engelskan, min första läxa
i år. gissa om det känns konstigt?
(nejnejnej, nu får jag ångest igen!
för att jag har missat så mycket bara för att jag ville vara smal!)
fast jag har dubbelläxa, vi har sånna här ljudbokstäver.
&imorrn äre nätverksmöte. jag längtar
INTE!
observera inte! nog för att jag får vara med mina bästa vänner
samtidigt, men det känns så fel att dom ska prata om mej...
hoppas bara att jag klarar att stanna kvar!
önska mej lycka till!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0