frukost,

hej världen!
frukosten har gått rätt så bra,
inte den där "dödat sin bästa vän" - ångesten.
men det känns som det tar sån fruktansvärd tid att äta,
25 minuter för en tallrik fil&2 mackor?
tidigare åt jag i racerfart, nu gåre ju som i snigelfart...
det är superjobbigt, det känns som om frukosten är dubbelt
så stor. &jag tycker den redan är dubbelt så stor som en vanlig frukost!
usch, jag har gått på matprgrammet i 2 veckor,
&jag är redan less&skulle vilja börja äta som vamligt igen.
jag&min "biokompis" från avdelningen smsade lite grann igår,
tänk om man måste gå på matprogrammet i typ ett år? =S
för man går ju på det tills man är fullt frisk!

usch, det känns riktigt jobbigt!

det gick rätt så bra att sova inatt, kommer
inte ihåg någon dröm. men jag antar att det var nånting
jag drömde, eftersom jag vaknade vid typ 3 av att det var
någon som gick omkring därnere.
det var säkert fanny som gick i sömnen!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Haha, brukar fanny gå i sömnen ? xO

2008-11-15 @ 12:17:06
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0