frukost.

hej världen!
frukosten gick rätt så bra, jag åt i vanligt tempo, det tog inte 30minuter
som det brukar. jag tycker frukosten är jobbigast, jag gillar
verkligen inte filet! det smakar så konstigt, &när vi bara har äckel
päckel flingor hemma så går det inget lättare!
äsch, nu ska jag bara blicka framåt, nu ska jag satsa på
förmiddagsdrycken. &efter den kommer mormor&vi ska
fara&titta på en säng till mej. en 120cm=)

igårkväll hade jag riktigt svårt att somna, jag hade krig i huvudet.
ingenting hjälpte heller, jag läste, lyssnade på musik, försökte
tänka klart mina tankar, löste korsord...
ingenting funkar, &jag försöker verkligen att inte ringa avdelningen!
hoppas bara att jag tillräckligt med saker att göra idag för att glömma
alla tankar!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: visst var den bra?=)

2008-11-08 @ 10:23:47
URL: http://palmqvisten.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0