frukosten.

hej världen!
2 mackor. 1 glas jucie. en tallrik mjölk. 1 glas flingor. lactulos.
jag fick mjölk&flingor idag.
men herregud vilken ångest!
jag satt där&ba, nu behöver jag ju igentligen inte dricka
ett av mellanmålen ju!
fast, det här ersätter ju bara filet.
men jag vill inte ha mjölk!!
jag har haft stora problem med att dricka mjölk
på avdelningen, där drack jag nästan bara jucie.
jag tyckte det smakade surmjölk, men sen när jag började äta
gick det bra att dricka mjölken. (det är alltid mjölk till lunch&middag)
men sen idag, så kändes det så igen.
inte som om det var surmjölk, men som att jag inte kunde dricka det!
jag har ju verkligen älskat mjölk! jag drack bara mjölk förut!
läs ett inlägg om typ bara mjölk här

jag har oxå fixat över bilderna från mobilen till datorn.
för jag har bestämt mej för att ha mycket bilder i inläggen nu=)

jag har matte idag oxå=) klockan 10.40=)
jag kommer ha stenkoll på när vi har kärnämnena, men
inte en aning om dom andra ämnena när jag kommer tillbaka!


jag kom på att det ser rätt så konstigt ut faktist!
haha, den där slangen var helt ny. jag hade precis
satt tillbaka den efter att jag började ätträna första gången, när sonden drogs.
xoxo, M



Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0