godmorgon!

hej världen!
idag är jag på bra humör, jag vet inte varför men.
när jag vaknade imorse var det inte ett dugg svårt att ta sej ur sängen,
&frukosten gick rätt så lätt. inte ens pappas
 äckliga smörmackor kunde förstöra det!
jag har sett lite desperate housewives nu på morgonen,
jag har lånat första säsongen av marika.
jag var med henne igårkväll, först var vi hos mej & typ, gjorde
nånting, kommer inte ihåg. sen efter kvällsfikat (som jag stressade mej igenom!)
for jag&hon till marika, jag fick gå själv med marika, typ råcoolt!
hihi, hennes småkusiner var där&den ena sa:
-hej moa, dej har jag sett förut!
råsöt!

nu ska jag gå&dricka min dricka, &sen blire nog lite mer
desperate housewives. sen hoppas jag att vi
far in till stan på skyltsöndag, jag vill köpa julklappar!
btw, jag,marika, elin&thilda kanske ska på stan på tisdag,
efter skolan=) hoppas=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Jag ska också på stan på tisdag ;D

2008-11-23 @ 11:51:33
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0