grötlunch

hej världen!
jag fick gröt till lunch. gröt&en halv macka. gröt&en halv macka&ett glas mjölk.
gröt med socker i. usch&blä, socker!?
hur äckligt som helst, jag lovar!
men jag hade annat att tänka på, så det gick endå ganska bra...

till frukost sa josef:
moa, din frukost, den är som 2 frukostar!
&det är sant! portoionerna är gigantiska!!!
hur många är det som äter 2mackor och en stor tallrik fil?
hur knäppt som helst!!
jag hatar verkligen att gå efter matprogrammet, jag skulle mycket hellre
sonda istället. om jag bara slapp slangen. och fick sonda själv.
och det inte var sondmat jag sondade...
nej, nu börjar det kriga i huvudet. nu ska jag tänka på något annat!

snart, efter vilan ska jag till jenny, det kommer bli råskoj=)
&ikväll ska vi på Ombord &äta. =)
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska vara med dej & dom andra juh :)

Sen till middag ska jag till mormro, vi ska äta där :)

2008-11-09 @ 12:50:34
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAG HATAR MATPROGRAMMET!

Typ frukosten är seriöst hur stor som hellst!

& typ när jag får gröt så måste jag äta 1hel macka, jag fattar inte varför man inte bara kan få bara typ gröt?

2008-11-09 @ 14:36:27

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0