hejhej

hej världen!
frukosten gick riktigt bra, jag hann hela på typ
20 minuter, det är seriöst mitt rekord!
jag fick mina nya mackor, som faktist är riktigt goda!
inte sådär, mums, men dom smakar inte dåligt.
hihi, vill ni veta mitt hemliga trick?
såklart ni vill, nog för att det inte är så hemligt då, &ingen kommer behöva
ha användning för det, men.
jag äter alltid frukosten i en speciel ordning
lactulos, mjölken&flingorna, mackorna&jucien
när jag är klar med lactulosen, så ställer jag det åt sidan,
&när jag sen har ätit upp mjölken&flingorna, så ställer jag dom bredvid,
så jag ser hur mycket jag har ätit&hur mycketjag har kvar.
då känns det inte som om jag äter lika mycket, då kan jag lura mej själv
att det inte hör till samma måltid typ. smart va?

strax har jag gympa, vi ska typ kära flaggan.
det är kul! hoppas bara jag slipper ångesten efteråt!
sen har jag engelska&svenska. hihi, dom andra i klassen ska redovisa
sin bokrecesion, men inte jag. det är typ konstigt,
jag behöver inte för att min recesion inte var så bra, jag hade inte
boken jag skulle skriva om på skolan, den var gunnars.

jag kan inte påstå att jag gillade den,
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0