jag är less!

hej världen!
nu är jag helless på att ha anorexi!
jag vill vara frisk, som alla andra. slippa tänka på maten,
få en massa ångest så fort klockan slår
matdax. det är heljobbigt!!!
inte ha något att göra på dagarna, bara loda framför datorn.
och dom enda jag kan prata med är folk som
oxå har anorexi eller varit inlagda. dom enda som förstår.
förut vare ju mina bästa vänner, nu har jag nästan tappat lusten
att träffa dom överhuvudtaget.
igentligen skulle jag nog bara vilja sova mej
igenom dagarna tills jag får sluta med matprogrammet
&äta som jag vill igen.
jag längtar till den dagen, nu känner jag mej så tvingad!
det skulle vara lättare om jag fick göra mina egna mackor, typ
som när jag får ta fram den festis jag vill ha. det blir lixom lättare då!

okej, förlåt, jag har bara en dålig dag&behövde skriva av mej.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag förstår precis hur du känner, ibland vill man bara ge upp, man gör ingenting, bara blir itvingad mat hela dagarna. Man bestämmer inte ett skit!

2008-11-11 @ 17:59:18
Postat av: op (=

det är bra att du säger vad du tycker, ocha tt du vågar stå för det !

hur länge äre kvar på "matprogramet" ?

2008-11-11 @ 18:21:57
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sigrid

Tråkigt att det känns så kämpigt för dig! Du ska veta att vi håller tummarna och hejar på dig, nu när du kämpar med matnojan.

Har du någon att prata med nu, så som du snackade med personalen i Umeå?

2008-11-12 @ 15:39:01

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0