jag glömde

hej världen!
idag tänkte jag faktist ta kort på allt jag äter en hel dag
= matprogrammet.
fast jag glömde frukosten, &eftersom den är viktigast,
så blir det inget.
imorrn kanske. fast ikväll ska emmy komma&sova här,
&sen imorrn ska vi typ sälja nå lotter eller nått.
kanske inte det roligaste man kan göra en lördag,
men eftersom emmy är med, så bli allting roligt!
vi ska nog se nån film eller nått, &så ska väl
fanny&emmy mumsa i sej lite godsaker, medans jag sitter
där med mina mackor. fast det blir nog lättare idag&imorrn med maten,
i vanliga fall blir det ju oftast svårare när någon är med.
men med emmy, som jag har känt sen hon föddes,
blir det knappast svårare, bara lättare!


coolingbrudarna=)

usch, det var hemskt igår kväll. jag låg&tänkte&tänkte
&tänkte&tänkte. &så grät jag lite också.
men cia fick mej att tänka på annat, tack=)

frukosten gick bra, jag hade vaknat senare idag eftersom
jag inte börjar förrän 10 över 10, så då tänkte jag att jag
kunde ta en lite sovmorgon=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Näe, jag är inte söt, du är sötare :)

2008-11-28 @ 10:28:13
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: morgondis

Skönt men sovmorgon. Har hittat till din blogg nu, kul att läsa. Ta hand om dig!

2008-11-28 @ 11:37:24
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0