knäppmoa

hej världen!
jadu, jag har verkligen blivit knäpp!
jag hade tänkt sova i 10minuter till efter att klockan hade
ringt. säg en gång du har lyckats med det!
det har jag då aldrig gjort. så tillslut vägrade jag komma&äta,
så dom fick lyfta mej dit...
endå så kunde jag börja ätai tid!
men frukosten blev allt annat än lätt, filet smakade surt&bara rann
ner i halsen. mackorna växte&blev stora som berg!
så kändes det i min hjärna, det var knappt det gick att svälja,
mackorna var påväg upp hela tiden...
jag klarade mej endå igenom hela, med en massa bråk.
ojdå, jag hade lämnat en flinga.
ojdå, det var kvar två droppar av jucien.
ojdå, det trillade ner en smula på golvet.
usch så jobbigt!

&jag hoppas verkligen att den är dagen blir lättare
än igår! och idag ska jag ju&träna, free power dance.
nån som vill följa? (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Moa!



Jag läser din blogg varje dag. Jag har också Anorexi sedan 8 år tillbaka, har varit inlagd, men bor nu hemma igen. Jag vill bara säga att din blogg hjälper mig mycket, att läsa om dina tankar och känslor gör det något lättare för mig att äta.

Kämpa på, det är skit jobbigt, jag vet, men det går att bli frisk, men det tar sin lilla tid.

Du är jättestark som klarar av att blogga så öppet om det!



Kram

2008-11-12 @ 09:31:44
Postat av: mariika

jo, det hoppas jag me!

för att det är tråkit att vara sjuk!

2008-11-12 @ 13:08:44
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Lisa

du jag skulle gärna följa&röra på mej ^^

fast de blir nog lite svårt haha!

dessutom, så får jag bara gå 15min per dag... en lugn prommenad!

2008-11-12 @ 14:54:07
Postat av: Jenny

Tack för kommentaren Moiis :) <33



De är liksom inget som någon annan kan hjälpa mej med, De är bara tankar som snurrar runt i huvet, Saker som ingen annan får veta, eller har med att göra!, Eller en del saker som snurrar runt i skallen, handlar faktiskt om oss, "Gänget"!



Jag vet att jag skulle ha pratat med er för länge sen när de här var som störst, men då var vi liksom inte alla, & jag vill nästan inte heller ta de när den personen inte är i närheten, eller inte är med oss!...



Btw,, Haha lång kommentar ;) Hihi :]

2008-11-12 @ 17:24:58
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0