köttfärsmiddag

hej världen!
nu har jag vila, jag har ätit köttfärsås&spagetti.
det gick rätt så bra, faktist.
nu om en kvart ska jag ringa dom andra (haha, "gänget")
&fråga om vi ska träffas. utom elin, stackarn har feber!
krya på dej gums(L)

eftermiddagsdrycken gick oxå ganska bra, jag spelade kort samtidigt,
så det blev inte lika mke fokus på drickan.

jag har pratat med en anna tjej som låg inne, min "biokompis"
lite grann på apa. jag tycker det är riktigt skönt, eftersom hon går igenom
samma sak som jag, just nu.
&så pratar vi rätt så mycket om när vi låg inne.
tack iaf=)
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas du blir bättre snart:)

2008-11-08 @ 18:42:54
URL: http://glassamanda.blogg.se/
Postat av: op (=

haha okej, vadådå ?;D

2008-11-08 @ 18:46:45
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0