kvällen=)

hej världen!
jag ska strax till älsklingsjenny
&vara med henne, marika, thilda, elin&katta.
hela gänget =D

älskar er!
jag vet inte vad vi ska göra, men antagligen typ sitta&prata,
skratta&kanske se film. som vi alltid gör när vi träffas allihopa=)

haha, marika tvingade mej att ha på mej mitt nya linne
(eller tvingade&tvingade).

middagen gick rätt så bra, det enda var väl tiden.
2 minuter innan halv6 var jag klar. gissa vem som var super
stressad? moa!
vi åt nått typ fläskfile eller nått, &sånna här minipotatisar
typ krokanter eller nått.
det går alltid lättare när jag har någon med som jag inte kan
typ börja gråta för all ångest eller när jag har
något att göra efteråt att se framemot.
det är min nya taktik! jag ska alltid ha något att göra! =)
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0