kvällsfika

hej världen!

2dl mjölk
lite glögg
2 lussebullar helt utan socker&annat onyttigt. eller jo, russin.
om jag helt ska erkänna, så var det här det bästa
jag har ätit sen jag började på matprogrammet.
haha, det låter som om jag ba, åh, det här var verkligen det godaste som finns!
men det äre verkligen inte, men det var faktist ganska gott.

jag, marika, josef&fanny var ute en stund innan & hade snöbollskrig,
hihi=)
&efter fikat gick jag&marika och tittade på gamla filmer när vi
klädde oss småknäppt&var helt knäppa!=)

fast jag ska inte påstå att vi är helt kloka heller...=)
vad har du gjort ikväll?


btw, jag såg JOHHANES på edda! =S
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

haha du har synfel ;D;D



^du tog ju snyggbilden :)

2008-11-30 @ 21:26:20
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Anonym

skoljohannes ?;O

2008-11-30 @ 21:27:56
Postat av: Anonym

SNyggMarika ;D



Vare skoljohannes ?

Stackarn dej moa, jag ska trösta dej på skolan, :P

Fick du marddrömmar :( ?

2008-12-01 @ 07:48:05

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0