kycklingsallad

hej världen!
till lunch fick jag kycklingsallad.
det smakade rätt okej, inte gott men knappast äckligt heller.
fast jag skulle nog kunna äta det igen, eftersom det var en sallad.
även om jag inte gillar sån här typ balsam vinäger som mamma
alltid har på sallad.
&så fick jag en macka till, med smörklumpar. blä!
mammas kompis marika är här oxå, &även fast jag inte
gillar när det är någon med när jag äter gick det bra!
jag kanske håller på att vänja mej?

nu ska jag gå&fortsätta nörda desperate housewives,
&sen blir det stan med elin, thilda&marika.
jag ska köpa julklappar=)
blogagr sen&visar om jag hittade något till mej själv!

supergammal bild på marika, thilda, mej&elin.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

haha, sötisar! <3 okej, har jag ens träffat alla? men ni är söta ändå! (A) ^^

ser du kortet på elefanten och paraplyet över ditt huvud!? minns du? (A) <3 visst var det typ: "Man har inte roligare än man gör sig?" eller nåt?

2008-11-25 @ 14:24:15
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0