lördag

hej världen!
usch, jag känner mej typ ledsen för ingenting.
det blev jättejobbigt i huvudet vid middagen,
vi åt skelleftelax, med en massa ost. jippie?
jag tycker det blir en miljon gånger lättare när det är typ lite nyttigare mat
som vanlig enkel köttfärs, eller kanske vanlig lax med potatis.
eller kanske en kycklingsallad.
jag funderar på att ringa till avdelningen, men jag vet inte vad
jag ska säga. jag vet att jag kan ringa när jag vill, men endå så tvekar jag.

idag har jag varit på stan med marika&syskonen,
jag köpte en present till marika&josef,
det fanns inte så mycket att se på stan...
sen följde marika mej hem&vi spelade lite kort&hjälpte
fanny med sin bloggdesign.
nu strax ska jag fara till marika, första gången på 10veckor!
nog för att jag behöver hämtning&lämning men endå.

nej usch, jag tror jag ringer avdelningen, det är krig i mitt huvuvd!
jag tror inte riktigt att någon förstår, bara dom som har samma sjukdom.
(btw, vem är du j?)
hur har din dag varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag förstår verkligen vad du menar, & det är sjukt jobbigt att äta "onyttig" mat!

2008-11-01 @ 18:40:23
Postat av: Jenny

Fin desingn ( Eller hur nu stavas) :P

2008-11-01 @ 22:21:20
Postat av: marika

dom här så kallade ''krigen'' kanske du inte vill prata med mig om, du kanske vill prata med nån som vet hur det känns/förstår ?

även om jag inte alltid förstår, så kan jag lyssna det är en sak jag är bra på!

så prata med mig om du vill! (L)

2008-11-01 @ 23:56:51
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: j

vad gullig du är. du vet kanske vem jag är, Loellas storasyster. mamma berättade för mig att du var sjuk, jag blev så ledsen, seriöst. det högg i mitt hjärta. och hur dumt det än låter så tänkte jag bara säga att om du någon gång känner för att prata med någon i samma sits kan du höra av dig till mig.



jag fick själv erbjudandet men tackade nej, jag tror det kan vara bra!



hur som helst, sköt om dig! Kram! :)

2008-11-02 @ 20:13:34
Postat av: Jenny

Moa, du vet att jag finns här för dej ? <3

Även om jag inte alltid förstår, så vet du att du kan ringa mej, smsa, mej, Eller komma till mej vilken tid på dygnet som hälst (L)<3

Vad som än händer kommer jag aldrig släppa taget om dej <33 :* !

2008-11-03 @ 07:33:26

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0