lunch

hej världen!

ett glas mjölk
3 vindruvor
2 minitomater
3 gurkskivor
sallad
7 köttbullar
makaroner
min lunch.
inte liten, onej!
haha, filippa kom nyss förbi&sa,
- åh! vilken snygg tårta!
haha, flickan med bra syn.
det gick bra att äta, även fast jag inte gillar köttbullar, men
det är inte ett lika stort problem längre.
om jag ska erkänna så är det inte så mycket som jag tänker,
det där vägrar jag äta! isf dressing eller pizza.

förlåt att jag inte fotade förmiddagsdrycken, men den är samma
som eftermiddagsdrycken. alltid samma saft.
(om jag ska erkänna var det där inte sant, sanningen
är att kameran dampade&vägrade funka.)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: amanda

7 Kötbullar är ju faktiskt jätte många! :O

2008-11-30 @ 15:28:56
URL: http://glassamanda.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0