lussebullar

hej världen!
erkänn att du har varit riktigt nyfiken vad som har
hänt sen igår?
jag visste det!
iaf oscar som har min blogg som startsida på internet,
jag antar att jag borde ta det som en komplimang?

iaf, mina, fanny&emmys lussebullar blev jättesnygga,
tkr jag. vet inte hur dom smakar, ska smaka imorrn kväll.
det är igentligen ganska bra att äta nånting som igentligen
är onyttigt, man dödar ju lite ångest då.

det blev många till, men jag orkade inte fota mer.

maten har gått riktigt bra, som jag hade förutspått.

igårkväll såg vi idol, vem åkte?
haha, &gissa vem som låg uppe&pratade rålänge?
moa, fanny&emmy
haha, fanny berättade att mamma&pappa igentligen inte
skulle berätta för syskonen att jag hade åkt polisbil
till umeå.

idag har vi varit & sålt lotter, det var kul, fast allt blir ju kul
med emmy. fanny hade match istället, &har tydligen
fått en klubba i ansiktet så läppen har spräckts & ögat
blir säkert uppsvällt. usch, vad jag tkr synd om henne! =S

xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, lika bra att ha det. är lix det jag kollar först när jag sätter mej vid datorn ;P

2008-11-29 @ 13:11:32
Postat av: Roxanne

Jag var inlagd i göteborg.



kämpa på!

2008-11-29 @ 14:48:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26686/
Postat av: Anonym

2008-12-04 @ 17:46:56
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Malinsofielarsson

Men MOA MAN SKA INTE BAKA LUSSEBULLAR I NOVEMBER >:O bryt inte traditionen;D

Vi har samma linne nu sa marika;D coolt då kan vi vara tvillingar ;D hahhahaha för det är faktiskt mode i london





p.s marika sa att jag skulle göra lite reklam för min blogg, därav min blogg grej i kommentaren;:D

2008-12-04 @ 17:50:39
URL: http://mycketsuburbia.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0