måste, måste, måste

hej världen!
okej, jag behöver verkligen skriva av mej!
jag har råmke ångest!
jag har försökt med det mesta, sett desperate housewives (som jag älskar!),
smsat, skrivit en massa kommentarer, läst bloggar,
läst tidning, tänka på annat.
men det går inte!
jag har seriöst inte rört på mej ett dugg idag!
jag har gått från tv:n, till datorn till matbordet&upp igen.
okej, jag gick från skolan, men jag gick så sakta jag bara kunde för att visa
att jag bara gick för att träna. för det gjorde jag inte!
okej, jag har varit på stan oxå. men det räknas inte som träning!
jag måste träna!!!!
dom sa på avdelningen att man måste äta efter matprogrammet om man
rör på sej mycket. &det kan jag inte påstå att jag gör!
det är bara så jobbigt, så stora portioner, så stor press, så lite att
göra när tankarna kommer, så lite träning.
usch, imorrn är det ingen Free Power Dance heller, vi ska&titta på filippas
teater. vilket är kul, men alla kommer sitta&fika efteråt!
herregud, livet handlar bara om mat va?
när man är på stan ska man gå&köpa en kaka eller lite godis,
framför tv:n passar det bra med en skål chips
&mitt på dagen tar man gärna ett glas o' boy.
jag hatar matprogrammet!
även fast det är skönt att ha någon som bestämmer åt en vad&när man ska
äta...
lycka till med att sova moa, lycka till.
mina mardörmmar som faktist hade försvunnit nästan helt.
jag hatar mitt liv! varför började jag ens?

okej, nu håller det verkligen på att spåra ur. bry er inte om vad som står,
men jag mår verkligen skit nu.
tur att jag ska till kuratorn imorrn, på skolan.
&tandläkaren =S
sov gott endå, &fortsätt heja på mej&min dumma ångest.

om jag bara alltid kunde slippa tankarna.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Allt kommer bli bra Moa! <3

Dina vänner finns & kommer alltid stöta dej genom allt gumman <3 (L)

2008-11-26 @ 07:27:27
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: sara

Det blir bra! <3 Jag vet det minst lika mycket som du vet det!

2008-11-26 @ 12:04:34
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0