matte&lunch

hej världen!
hihi, innan skolan hann jag spela lite Wii.
Mario and Sonic at the Olympic Games, igentligen
äre inge skoj. fast när man väl har börjat så är man fast!

idag har jag varit med på matten, fast vi hade dubbeltimme
&dubbeltimme i fysik imorrn. fast då är jag inte med..
så ingen skola för moa imorrn... =(
jag satt med marika&elina, det var kul=)
tänk så mke jag har missat när jag var borta?
att vara med kompisar&skratta. nog för att vi skrattde rätt
så mycket på avdelningen oxå=)
hihi, jag&marika var inte smarta.
marika skulle visa mej hur ma räknade bråk med division,
&hon visade på nått knäppt sätt att svaret blev 1/4
när talet var 3 delat med 3/4. smart marika?
men hon lurade mej, fast det sättet jag hade visat var rätt=)
haha, &så var vi jättestolta för att vi hade kommit på rätt svar&skrivit
M&M stenhårt på papperet. när det visade sej att det var fel
skämdes vi&strök över det, råsmart eller hur?


moa, ebba&elina (L) (L) (L)

lunchen gick rätt så bra, varma mackor var det.
1&½ dubbelmacka...
mackorna gick bra, men salladen, den tar alltid
lång tid! jag vet inte varför, den borde ju vara lättast tycker man?
men nej, det är den jag kämpar mest med, varje måltid!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0