middag.

hej världen!
middagen gick rätt så bra, klyftpotatis&snitzel.
det var inte gott, men inte äckligt heller...
usch, vad jag hatar mitt liv!! jag vill vara som alla andra!
jag har smsat hela idag&igår med min "biokompis" från avdelningen,
det är superskönt att få prata med någon som går igenom
samma sak, just nu.

innan middagen var jag med marika, katta&thilda
vi såg lite förhäxad &så innan jag skulle hem&äta middag.

senare ikväll ska jag vara med marika, moa&thilda.
jag vet inte vad vi ska göra, säkert se idol eller nått=)

jag orkar inte blogga idag, jag känner mej konstig i skallen.
inte ångest eller tankar, bara mest varför blev jag sjuk?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0