nere,

hej världen!
jag är inte på mitt bästa humör just nu,
jag känner mej lite nere&har inget att göra.
jag har nyss legat&sörjt mitt tragiska liv.
det är verkligen tragiskt när man inte ens får gå i skola hela dagar,
eller ha folk som bestämmer vad man ska äta, fast
jag väger normalt&mår fysiskt bra.
&att måsta ha skjuts överallt, jag får inte göra nånting själv!
och att ha en sondslang uppstoppad i näsan som dom
flesta glor på...
men så har jag ju oxå haft lyxen att så fort jag mår dåligt har det funnits
någon att prata med, som har varit med om samma sak, en miljon gånger
förr! jaja, jag vet att jag är ego =P
okej, att blogga om sitt eget liv är oxå ganska ego, fast det
vore knäppt att blogga om min lillasysters liv!

lunchen gick jättedåligt, jag var verkligen tvungen att kämpa
mer än vanligt för att lyckas både lugna ner mej&stoppa
maten i munnen.
eftermiddagsdrycken gick inte bättre den heller, jag grät mej
igenom den. fast josef hade en kompis som stod i köket.
jag vet, jag är pinsam!
jag sa ju att jag skulle på stan, men jag hade varken någon att fara med
(inte för att jag frågade många men, typ 2)
&så är jag lite debbig...

skolan gick bra, jag hade matte&det gillar jag=)
vi jobbar med förkortning&förlängning.
marika var sjuk, så jag satt med katta&op.
imorrn har jag oxå bara matte, synd bara att lektionerna är
så korta, jag skulle kunna ha dubbelt så långa lektioner!!
på avdelningen hade vi ju skola från typ 9 till halv12, utan rast.
men då bytte vi ju ämnen&så, men det gick riktigt bra!
hur har din dag varit?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0