nytt schema

hej världen!
nu har jag ett nytt schema, hihi. mitt persnoliga schema.
det var ju som sagt ett möte där gunnar, BUPläraren,
lina&jalle, mina klassföreståndare, mamma&pappa, rektorn
&monica ,från BUP i Skellefteå var. vi bestämde
hur mina skoldagar ska se ut, vem jag ska ta min förmiddagsdryck med.
i vilka ämenen jag får betyg i osv...
just nu ska jag bara vara med på engelska, matte&svenska.
&efter min läkaretid på BUP i Skellefteå så kanske jag får vara med på gympan=)
det tror jag kommer bli superbra! &efter nätverksmötet, nästa torsdag
så kanske jag får börja spanskan igen=)
dessutom måste jag bara på måndagar dricka på skolan, med lina.
annars äre typ som vanligt...
mamma skulle gå&prata med klassen nu till svenskan halv11,
&sen ska dom tp få fråga frågor till mej. det äre ingen som vågar.
eller inte så många iaf...
fast jag är supernervös!!!!!!!!!!!!!!!!
igår kväll smsade jag lite med min "biokompis" från avdelningen,
det var skönt när hon sa att hon hade varit lika nervös inför att börja
skolan. tur att man inte är ensam!

gunnar sa en sak. anorexi har stor smitteffekt, typ.
&det tkr jag var superhemskt! jag vill absolut inte att någon annan
som jag känner, eller igentligen ingen alls, ska måsta bli sjuk&
behöva uppleva det här! så fortsätt kämpa tjejer! ni är fina precis som ni är!(L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vad bra att du är tillbaka i skolan! Jag förstår att det kändes nervöst, men det känns väl ändå bra att det blir lite mer som vanligt, eller?

Det låter som om du jobbar på jättebra med maten! Kämpa på, vännen!

kram

2008-11-10 @ 13:00:55
Postat av: Jenny

Jag visste inte att de va smittsamt, eller ja , smittsamteffekt !

2008-11-10 @ 17:58:12
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0