onsdag

hej världen!
idag vaknade jag tidigt eftersom jag skulle till avdelningen
&väga mej osv. såklart hade jag gått upp ännu mer i vikt,
jag hatar det!!!
blodproverna gick bra, sen jag fick bättre blodcirkulation har det
blivit mycket lättare att ta dom&jag slipper sticka flera gånger.

frukosten gick bra, om jag minns rätt.
förmiddagsdrycken gick sämre, jag drack ett glas, men det andra
glaset, jucien, var för stark&gick inte att dricka.
när dom skulle sonda blev det för jobbigt&jag drog sonden.
jag vägrade sätta sonden så fick fara in till barnavdelningen på sjukhuset
&sätta den där, det gick fort, den bara slank ner. (haha, den kanske slank?)
 
lunchen&eftermiddagsdrycken gick väl oxå ganska bra,
mia&roland kom in&berättade att det helt plötsligt var bestämt
att jag ska vara hemma en hel vecka, jag far på fredag
från lägenheten&är hemma till nästa fredag när jag
ska tillbaka till avdelningen för att skrivas ut, nödvändigt? onej!
det blev lite för mycket för mej, jag vill ju inte ens hem bara över helgen!
jag skrek&grät rätt så länge, jag tkr faktist synd om dom som bor ovanför,
det är ju olika människor i lägenheten hela tiden&dom flesta
skriker väl rätt så mycket?

sen har jag mest suttit&läst, eller christian kom&pratade
lite om nätverksmötet den 20 november.
(btw, marika, elin, katta, jenny, thilda&emmy, vill ni komma?
vi har en speciell uppgift! :P)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Moa !

Hittade till din blogg, vet inte riktigt hur. Vill bara säga att jag verkligen håller tummarna för att du snabbt ska bli frisk från den där förskräckliga sjukdomen du har.

Kram

Ps Jag bor också i Hamn

2008-11-05 @ 18:32:03
Postat av: Jenny

Hihi, Jaa : )

Jag ska ha kvar mitt hår som jag har nu :]

Om jag klipper mej kommer jag att ångra mej ;P :] !

2008-11-05 @ 19:18:58

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0