opeppad

hej världen!
jag känner mej opepped (finns det ens ett sånt ord?)
på att skriva. varför?
noll kommentarer! det är ju svintråkigt
att skriva då!
även fast min blogg är tråkig kan man väl skriva
hej moa, din blogg är tråkig (A)

nu har jag sett Desperat Housewives, superbra!
haha, men jag hatar han Eves man. han är så knäpp!

btw, jag ska på bup imorrn. kolla vikten osv.
om jag har stått still får jag vara med på gympan, men
om jag har gått ner får jag nog inte det.
fast jag är helt inställd på att jag får vara med, jag förstår
inte hur jag skulle kunna ha gått ner när jag har följt
matprogrammet helt!
&det blir ju jättebra om jag får vara med på gympan.
jag slipper nog en del ångest då, att jag har annat att tänka på!
&så får jag ju röra på mej, nu sitter jag mest inne
vid datorn eller spelar Wii. det är svintråkigt!
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

inget speciellt, jag har typ varit med emelie.

och jag glömde spanska mappen hos emelie :( men pappa åkte dit och hämtade den ! =D

2008-11-18 @ 22:35:44
Postat av: op (=

inget speciellt, jag har typ varit med emelie.

och jag glömde spanska mappen hos emelie :( men pappa åkte dit och hämtade den ! =D

2008-11-18 @ 22:36:14
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0