piano=)

hej världen!
idag ska jag&spela piano!
jag hade nästan glömt det, men eftersom jag skulle hem på lunch
så kund jag iaf hämta pianoboken=)
moa längtar!
hoppas bara att jag kommer ihåg lite.

på gympan hade vi inte flaggan, haha, utur moa.
istället hade vi nån knäpp lek, &när jag skulle visa oscar
att jag oxå kan hoppa upp på en plint utan att ta i med händerna
slog jag i armbågen, så jag fick en bula där. otursdag?.
på engelska såg vi Oceans 11, den var typ kul.
fast jag satt mest&smsade (A)

lunchen gick rätt så bra, jag fick gröt&en macka = mindre
än frukosten!
det var bra tycker jag, jag gillar när det är midre än något annat jag äter,
som tex kvällsfikat, det är 2mackor. &till frukost får jag
2 mackor och en tallrik fil/mjölk/gröt.
bra va?
nu ska jag fara tillbaka till skolan, svenska står på schemat.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Otur är typ förnamnet på hela saken ;P

Haha :)

2008-11-27 @ 12:40:15
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0